حقایق ایمپلنت دندان

  • ۰
  • ۰
روکش‌های سنتی در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند. ضخامت آنها به آنها اجازه می دهد کاملاً مات باشند، بنابراین آنها می توانند آن "لبخند هالیوودی" عالی را که بسیاری از افراد مشهور دارند ایجاد کنند.
لومینیرها نازک تر هستند و بنابراین کمی شفاف هستند. ظاهر آنها بسیار نزدیکتر به مینای دندان طبیعی است. آنها مزایای سفید کنندگی قابل توجهی دارند و به اکثر افراد لبخند زیبایی می بخشند، اما ممکن است نتوانند دندان هایی را که به شدت لکه دار شده یا تغییر رنگ داده اند، سفید کنند.
هزینه
روکش های سنتی: 1000 تا 2500 دلار برای هر دندان.
لومینیر: 800 تا 2000 دلار برای هر دندان.
اکثر طرح های بیمه هیچکدام از این درمان ها را پوشش نمی دهند، زیرا آنها روش های زیبایی محسوب می شوند. با این حال، اگر چندین دندان را درمان می کنید، ممکن است تخفیف دریافت کنید. اکثر دندانپزشکان برنامه های پرداختی دارند تا بتوانید به مرور زمان هزینه درمان خود را بپردازید.
دوام
بحث هایی وجود دارد که کدام روش بادوام تر است. با این حال، هر دو درمان به طور کلی حداقل هشت تا ده سال طول می کشد، و با مراقبت مناسب می تواند تا بیست سال یا بیشتر طول بکشد.
خطرات
مانند هر عمل دندانپزشکی، خطراتی وجود دارد. خطرات تهدید کننده زندگی نیستند و با مراقبت مناسب می توان از آنها جلوگیری کرد.
شرایط و عوارض جانبی رایج روکش ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:
حساسیت دندان - حساسیت دندان در 3 هفته اول پس از قرار دادن روکش رایج است. اگر حساسیت به مایعات سرد یا داغ بیش از 3 تا 6 ماه طول بکشد، ممکن است مشکل جدی تری وجود داشته باشد. به عنوان مثال، عصب دندان ممکن است به طور غیرقابل برگشتی در طول عمل ملتهب شده باشد و باعث عفونت شود. اگر حساسیت بیش از حد طول کشید، برای گزینه های درمانی با دندانپزشک خود تماس بگیرید.
آسیب دندان - همچنین خطر آسیب عاج پس از قرار دادن ونیر وجود دارد، اما کمتر رایج است. روکش نامناسب همچنین می‌تواند تراز بایت بیمار را تغییر دهد و منجر به حساسیت دندان، دندان قروچه یا درد فک شود.
جایگزینی روکش در آینده - افرادی که شرایط دندانی درمان نشده قبل از قرار دادن روکش دارند، مانند فرسایش مینای دندان، بیشتر در معرض خطر شکست روکش هستند. ترمیم های جایگزین، از جمله تاج یا باندینگ زیبایی، اغلب برای جایگزینی روکش توصیه می شود.
  • ۰۰/۱۰/۰۲
  • Dencare Clinic

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی