حقایق ایمپلنت دندان

  • ۰
  • ۰
Lumineers نام تجاری ونیر است که توسط آزمایشگاه دندانپزشکی DenMat تولید می شود و در دندانپزشکی زیبایی استفاده می شود. آنها اغلب به عنوان روکش های "بدون آماده سازی" شناخته می شوند.
لومینیرها نسبت به روکش‌های سنتی نازک‌تر و ارزان‌تر هستند. آنها زمان کمتری برای اعمال دارند و می توان آنها را با سهولت نسبی حذف یا جایگزین کرد.
لومینیرها از پرسلن قابل پرس فلدسپاتیک سرینات ساخته می شوند.
ضخامت این ظروف چینی حدود 0.3 میلی متر است (تقریباً به همان ضخامت لنزهای تماسی) و بسیار محکم است. لومینیرها نیازی به ساییدن یا کاهش دندان ندارند و با مراقبت مناسب می توانند از 10 تا 20 سال یا بیشتر دوام بیاورند.

مقایسه لومینیر و روکش

روکش های دندانی پوشش های زیبایی هستند که به دندان های طبیعی شما چسبانده می شوند. لومینیرها از نظر فنی نوعی روکش دندان هستند. روکش های چینی سنتی (1.5 میلی متر) ضخیم تر از Lumineers (0.3 میلی متر) هستند.
در حالی که این خیلی به نظر نمی رسد، یک تفاوت بزرگ است. با روکش های معمولی، برخی از مواد طبیعی دندان شما باید برداشته شود تا فضای کافی و سطحی یکنواخت برای استفاده از پوسته های نازک چینی ایجاد شود.
یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های بین این دو گزینه این است که لومینیرها «برگشت‌پذیر» هستند و می‌توان آنها را بدون هیچ تأثیری بر روی دندان‌های طبیعی‌تان برداشت. ونیرها دائمی هستند، زیرا ساختار دندان شما باید قبل از استفاده از آنها تغییر یابد.
آماده سازی و کاربرد
روکش های سنتی در مقایسه با لومینیر نیاز به آماده سازی و کارهای دندانپزشکی بیشتری دارند. ونیرها حداقل به سه نوبت نیاز دارند، در حالی که Lumineers معمولاً می توانند دو بار ویزیت کنند.
برای هر دو نوع خدمات، اولین بازدید مشاوره خواهد بود. پزشک دندان‌های شما را معاینه می‌کند، به شما می‌گوید که کاندید هستید یا خیر، و روش را برای شما توضیح می‌دهد. برای Lumineers، دندانپزشک شما می تواند در طول این ملاقات، قالبی از دندان های شما را بگیرد و به آزمایشگاهی که آنها را می سازد، بفرستد. Lumineers در قرار بعدی حدود دو هفته بعد اعمال می شود.
در ویزیت دوم برای روکش‌های سنتی، دندانپزشک شما یک عمل کوچک کردن دندان را انجام می‌دهد و حدود 0.5 تا 1.5 میلی‌متر از دندان‌های طبیعی شما کوتاه می‌کند. هنگامی که این مینای دندان برداشته شد، دندانپزشک قالب ها را می گیرد و آنها را به آزمایشگاه می فرستد. دندان های آماده شده باید با روکش های پلاستیکی موقت پوشانده شوند. هنگامی که پزشک آنها را از آزمایشگاه دریافت کرد، ونیرهای شما در سومین قرار ملاقات اعمال می شود.
روند درخواست برای هر دو درمان مشابه است. دندانپزشک چسبی را روی دندان‌های شما قرار می‌دهد، سپس روکش‌ها را می‌چسبد، سپس نور آبی را به دهان شما می‌تاباند تا چسب به سرعت سفت شود. آنها ممکن است یک قرار ملاقات برای چند هفته پس از درخواست تعیین کنند تا مطمئن شوند روکش های شما به درستی قرار گرفته اند.
  • ۰۰/۱۰/۰۲
  • Dencare Clinic

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی